En enorm lättnad

Jag är äntligen klar med min utredning och kan lägga den helt åt sidan, inte bekymra mig eller oroa mig nåt mer. Jag fick resultatet i tisdags och har nog aldrig varit så nervös. Kändes som hela livet stod på spel. Hade min kära mamma med som stöd och det va riktigt skönt. Resultatet va väldigt positivt och jag ska berätta mer om det vid ett senare tillfälle. Jag är nöjd och det känns som en stor sten lyfts från mitt hjärta, en helt ny värld har öppnats och så många frågor och funderingar jag har haft i hela mitt liv har besvarats.

Idag tog jag och Emelie en lång sovmorgon. Kl 10 vaknade vi till ett tomt hus. Kevin och Leo har sovit hos en kompis och Patric jobbar.
Senare idag blir det kalas för svägerskan och hennes sambo som fyller år i morgon. I morgon fyller även Emelie 4 år, jag fattar inte att hon redan är en så stor tjej ❤

Blev klar med en bläckfisk härom dagen som förhoppningsvis ska hjälpa till när det är lite svårt att sitta still. Det kan vara skönt att ha nåt att greja med vid såna tillfällen. Så huvudet är fyllt med ris så det blir skönt att klämma på den och alla ben kan man dra i eller linda runt fingret. Dessa bläckfiskar brukar man ge till för tidigt födda just för att benen påminner om navelsträngen, det ska vara lugnade och påminna om att ligga i mammas mage. Men jag tycker att dom lika väl kunde passa bra till större barn eller vuxna om man så vill.

20150221-111455.jpg

Nu är det dags att hämta hem två grabbar. Hoppas ni får en fin lördag!

Kram!

Kommentera

