Family yoga & inspirationskort

Igår va det alla hjärtans dag. Patric bjöd ut mig på restaurang och så fick jag blomma och triss (med vinst) ❤😃
Barnen fick vara hemma med farmor som barnvakt. Hon gjorde pannkakor åt dom så dom va nöjda dom med 😉

På kvällen kikade vi på melodifestivalen och jag är rätt stolt över mig själv som motstod denna skålen med mitt favoritgodis och Marabou choklad

20150215-201009.jpg

Idag har jag pysslat med lite inspirationskort som vi ska ha på kvällen. Man får ta ett varsitt kort innan läggdags och berätta vad man vill utifrån det som står. Alla är inte klara än. I morgon ska barnen få vara med o måla på några till. Emelie har varit med på en idag. Dom blev väldigt uppskattade.

20150215-201256.jpg

Något annat som blev väldigt uppskattat va barnyogan jag introducerade för dom igår. Dom tyckte det va jättekul och ikväll körde vi en kvällsyoga, godnatt nyckelpigan, som va lite mer avslappnade.
Kika in på Family yoga om ni är intresserade.

Nu ska jag kika på Det okända som jag missade i måndags.
Ha en fin söndagskväll!

Kram

One thought on “Family yoga & inspirationskort

Kommentera

