Sammanfattning av 2014 ❤

Ja, så blev det då nytt år igen. Första dagen på året har varit väldigt lugn. Jag vaknade med huvudvärk och kände mig hängig. Vi har inte gjort många knop idag nån av oss. Rätt skönt ändå.

Jag har kämpat med ett par vantar länge länge nu, dom ville inte alls samarbeta. Jag har repat upp och gjort om, varit nöjd sen missnöjd, tröttnat, tagit paus… Men så äntligen idag fick ja till det precis som jag ville ha det. Det går inte att det bara blir halvdant för då stör jag mig bara, det måste kännas bra i slutändan när produkten är klar och då känner man sig så nöjd, en härlig känsla, ett hantverk som jag har kämpat med och som kommer göra användaren nöjd och glad förhoppningsvis 😉

20150101-222336.jpg
Nu ska bara den andra vanten göras klar oxå men det lär gå mycket fortare då det bara är att följa mitt mönster.
Det är inte helt lätt att göra egna mönster inte. Lite trixigt ibland men kul.

Jag är lite sugen på att ta tag i mina gröna drinkar igen oxå. Saknar dom faktiskt och jag blev ju så pigg av dom.

Ska bli spännande att se vad detta året har att bjuda på. Jag hoppas det blir ett bra år. Förra året började lite tufft men på slutet blev det ju ändå bra.
Jag fick äntligen börja på Samspelet där jag fick gå en otroligt rolig keramikkurs.
Det kändes även som min och Madeleines kryssning var en vändpunkt. Vi hade så roligt och detta årets resa är redan bokad 😉
Det va även på båten jag fick samtalet om att jag fått en plats på Solatassen och sen rullade det på väldigt bra. Jag har trivts så bra där. Det är en underbar känsla att faktiskt se fram emot att komma till ”jobbet” och inte gå runt med ångest som jag gjort tidigare.
Jag har även påbörjat min add utredning och den avslutas här i början på januari. Så får vi se vad den visar.
Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv som person, på ett djupare plan och jag kämpar med att komma underfund med vad som funkar och inte funkar. Små steg framåt.

Sen har jag ju fått äran att äntligen få gifta mig med min Patric ❤ vilken underbar och perfekt dag det blev. Kanske det blir en härlig bröllopsresa 2015 😃

Jag har haft många fina stunder med mina älskade barn och vi som familj har växt och kommit närmre varann.

Denna första dag på året avslutas med att Emelie vaknar med feber och nu ligger jag här på golvet vid hennes säng (för hon vill gärna ligga i sin egen säng) och väntar på att hon ska somna om så jag oxå kan få lite sömn.

Jag hoppas ni haft en bra dag på det nya året och att ni alla får ett riktigt magiskt 2015 ❤🎉
Här kommer det lite bilder från 2014:

20150101-223807.jpg

20150101-223826.jpg

20150101-230634.jpg

20150101-230649.jpg

20150101-230708.jpg

20150101-230722.jpg
Kram!!

Kommentera

