Svansa runt benen

Lurpan har svansat runt mina ben hela dagen och nu när jag äntligen satte mig i soffan så kröp han upp i mitt knä, tvättar sig och tittar så nöjt på mig med jämna mellanrum. Han längtade bara efter lite kärlek o mys ❤

20141207-125004.jpg
Igår började jag pyssla lite med quickknit. Den är lätt och går fort, man behöver inte tänka så mycket. Rätt skönt ibland. En halsduk är det iaf tänkt att det ska bli till slut.

20141207-125126.jpg
Snart ska vi på kalas till min kära syster som fyller år till veckan. Det blir trevligt ❤👭❤
Hoppas ni haft en bra andra advent!
Kram!!

20141207-125516.jpg

Kommentera

