Att synas…

Att synas i mörkret är viktigt. Igår köpte jag reflexgarn/tråd. Tänkte att jag skulle försöka mig på att virka lite egna reflexer.

20141112-080217.jpg

Sen va jag inne och skulle köpa en pall till Patric på Biltema och gick då av en slump förbi en förpackning med självlysande stormlina. Då föddes det minsann en liten idé i mitt huvud 😉
Detta blev resultatet:

20141112-142539.jpg
En reflex att fästa i jackan, ryggsäcken, barnvagnen etc. Skulle kunna funka som hundhalsband och annat kul oxå 🙂

Idag va det svårt att gå hem från Solatassen. Har haft en riktigt bra dag! Kändes lätt att ta plats och jag känner mig mer och mer bekväm med att gå med hundarna, få dom att lyda o allt sånt. Även samspelet med personal kändes avslappnat. Skönt med sådana här dagar! Man får ta vara på dom o lägga dom i minnesbanken till dom lite sämre dagarna.
Gick med en busig tjej idag som fick små glädjeryck då och då, jagade sin svans som en liten valp.
Efter promenaden satt jag hos två lugna fina hundar som la sig i soffan bredvid mig. Drog över tiden för att det va så svårt att slita sig 😉
På fredag ska jag få vara med i tillverkningsgruppen o göra hundleksaker. Blir skoj!

Ha en fin onsdag!
Kram ❤❤❤

Kommentera

