Hamstern är död….

Ja vart finns orken när man behöver den och hur hittar man den? När jag har mina neråtperioder så är det som att luften bara går ur mig. Livet känns så fruktansvärt jobbigt, varenda liten grej blir som ett stort stort projekt. Känns som man har bomull i huvudet och tankeverksamheten går i snigelfart. Handlingskraften är nere på noll. Hjulet snurrar men hamstern är död. Ja ni fattar… 😉

Praktiken på Solatassen går bra, ibland känns det riktigt bra, ibland är självkänslan lite sämre och jag känner mig inte lika trygg men då är det bara att sätta sig hos en hund eller två o tanka kärlek ❤

Jag har antagit mig en stor utmaning oxå, utan att riktigt tänka efter så tackade jag ja. I huvudet känns det riktigt kul men jag vet att det kommer bli jobbigt i verkligheten när det väl är dags. Men jag ska klara det! Bara att kämpa med sina svårigheter, antagligen är det nåt man ska lära sig här i livet och är det inte svårt/jobbigt så är det ingen riktig lärdom. Återkommer lite senare om vad det egentligen handlar om.

Lite kaffe och en saffransgiffel så kanske orken infinner sig? (Läs; belöningssystemet aktiveras)

Ha en fin fredag!
Kram ❤❤❤

Kommentera

