Skål och välkommen tillbaka

Nu va det bra längesen, både med bloggandet och juicandet. Men sån är jag. Jag snöar gärna in på saker och går all in ända tills jag tröttnar och hittar nåt annat kul och intressant. Jag i ett nötskal. Men nu är jag här och en drink har jag fått till, både igår och idag minsann. Känner att det är bra att boosta sitt immunförsvar just nu.
I torsdags åkte Emelie på feber och ont i halsen och i lördags va det Leo och Kevins tur.

20140908-104704.jpg
Morotsblast, salladsmix, banan, jordgubb, mango, ingefära, citron, vetegräs, spirulina och vatten

Idag är killarna hemma från skolan, feberfria men lite slöa än så det blir vila idag. Jag fick boka av alla möten jag har idag, känns lite surt men inte mycket att göra.
Ser fram emot keramiken i morgon iaf.

Regnigt idag. Passar bra med en vilodag. Jag har fått lite gjort under morgonen men har en stor tvätthög att ta itu med och lite veckohandling.

Har hittat ett rätt bra sätt att göra det lite roligare och lättare att ta hand om disk, tvätt och dylikt. Jag har Sveriges radios app i mobilen och där finns det massor med intressanta dokumentärer som är lagom långa att lyssna på. Då går det där tråkiga som tar emot att göra lite fortare. Funkar bra för mig iaf.

Så då är det väl dags att ploppa in hörlurarna och dyka ner i tvätthögen 😉

Kram!! ❤❤❤

Kommentera

