Strandhäng

Idag har jag och barnen spenderat hela dagen på stranden, vid Björnrukan tillsammans med mamma/mormor. Jättehärligt har det varit och mycket bad. Härliga 24-25 grader mätte vi det till.
Emelie hittade en snäcka (tom) på stranden som hon ville ta med hem. Den skulle bo i ett glas med vatten och stå vid hennes säng. Sagt och gjort.

20140721-224457.jpg

Jag har läst att man mår väldigt bra av att starta dagen med att dricka ljummet/varmt vatten med en halv citron i direkt när man går upp på morgonen. Helst ska det gå minst 15 min innan du äter frukost om jag fattat rätt. Så jag tänkte prova. Har laddat upp med en flaska som får stå framme över natten och bli rumsvarmt.

20140721-224759.jpg

Min stackars älskling har börjat jobba igen idag, vart tog dessa fyra veckor vägen? Önskar vi kunde få mer tid tillsammans ❤

Hoppas ni har det bra! Är det så att ni får för er att prova nåt av det jag tipsat om så skriv gärna en rad och berätta 😉

Kram!!

Kommentera

