Fler timmar på dygnet

Ja jag önskar att dygnet hade fler timmar vissa dagar. Det är så mycket jag skulle vilja hinna med, har så mycket skaparlust och jag har så många projekt på gång, endel bara i huvudet än och andra som ligger halvfärdiga. Är expert på att börja med massor på en gång istället för att göra klart en sak i taget. Just nu är det mest beställningar som görs, vilket är jättekul. Härligt att få så mycket respons på mina grejer. Bra att samla poäng till självkänslan 😉

Man tycker ju att jag som går hemma och är sjukskriven skulle ha massor med tid över men den fylls på rätt snabbt med barn, hushåll, virkning och terapi.

Har äntligen fått tid för planering tillsammans med min handläggare på fk och min psykiatriläkare. Vi ska prata om hur jag ska ta mig tillbaka ut i arbete utan att sjunka tillbaka i den djupa ångesten. Jag hoppas verkligen det kommer bli bra. Jag vill inget hellre än att ta mig vidare.

Har under en längre tid, ja kanske en vecka eller två, haft värk i kroppen. Först trodde ja att jag skulle bli sjuk men inget har hänt och den molande värken kommer och går. Va relativt lugnt ett tag men nu är den tillbaka. Det är en molande, stickande värk som sitter i benen, neråt fötter och armarna. Dom senaste två dagarna mest i händer/fingrar. Man blir ju fundersam på vad det är, kanske bara känner av att den kalla årstiden är på väg. Inget ja känt av annars dock. Ja vi får se vad det blir.

Idag är det kanelbullens dag så vi gick förbi Pekås och köpte några. Orkade inte baka egna tyvärr. Men goda va dom iaf. Emelie är inte så mycket för bullar utan ville hellre ha en muffins.

20131004-171654.jpg

Kram på er!!

One thought on “Fler timmar på dygnet

  1. Hej Jennie! Hoppas verkligen att du får hjälp med din värk. Jag vet ju själv hur det är att ha ont.
    Man orkar inte göra så mycket, ibland tar värken över och då tänker man på den hela tiden.
    Skönt att du har barnen som distraherar lite. Och ditt skapande måste vara bra för att skingra tankarna
    ibland. Du är så duktig och kan så mycket. Försök att vara lite lat ibland också och vila när du kan.
    Tänker på dej.
    Kram Berit

Kommentera

