Svämmar över

Sitter här vid köksbordet med morgonkaffet i handen. Pysslar lite med mitt uggle-projekt. Snart klar. Jag har så mycket idéer i mitt huvud så det nästan svämmar över. Vet knappt vad man ska börja med härnäst. Det är verkligen kul att vara kreativ och skapa saker. En härlig känsla i kroppen när man är klar med ett projekt som man gjort från grunden och ser det färdiga resultatet 🙂

Idag är det handlingsdags, verkligen tomt här hemma nu, på allt. Så jag måste släppa mina idéer och göra en mat- och handlingslista, inte riktigt lila kul 😉

20130814-085951.jpg
Dags att sluta drömma och ta tag i alla måsten, vi börjar med ett telefonsamtal (varför ska man alltid få ont i magen när man ska ringa viktiga telefonsamtal *telefonfobi?*)

Ha en fin dag!
Kram!!

Kommentera

