Ska jag eller ska jag inte..?

Älsklingen min undrade häromdagen varför jag inte bloggar längre. Det är nog för att varken tiden eller lusten funnits där. Dels så är det sommar och barnen är lediga, P har haft semester och man har velat umgåtts så mycket som möjligt. Sen har beställningarna rullat in rätt bra så tiden som blir över går till virkningen. Men jag vet inte.. Ska man göra ett försök? Kanske…

Idag har jag och barnen varit till Björnrukan med mamma och Jonny. Det va riktigt härligt, dock aningens kallt i vattnet. Men det blev ett dopp och då var det riktigt skönt. Sen blev det ett halvt dopp när Emelie vaknade och ville bada.

Jag har fått reda på att jag fått ett par örhängen och två nyckelringar sålda på Edeby café. Mycket beröm för mina fina saker också. Kul att höra och det lugnar mina negativa tankar lite 😉

Nu har Emelie somnat och det är dags för lite lördagsmys med mina tre fina pojkar 🙂

Vi får väl se om det kommer nåt mer inlägg 😉

Kram!! ❤

Kommentera

