Drömmar

Jag är sliten idag. Trött i huvudet och hela kroppen, känner mig krasslig, lite småont i halsen, precis som jag brukar känna när jag sovit lite för lite. Hoppas det känns bättre i morgon.

Idag har jag varit på ett stärkande samtal med Madelen på Helhetscentrat. Jag trivs verkligen hos henne och känner mig trygg. Vi pratade om drömmar idag. Inte sådana man har på natten utan drömmar och mål i livet. Jag har alltid sagt att jag inte vet vad jag vill med mitt liv, i jobbväg, men egentligen har jag faktiskt en dröm fast jag har svårt att erkänna den för mig själv ens. Men idag öppnade jag upp och berättade om denna dröm och det kändes spännande och kul men väldigt läskigt oxå. Vi får se vad som händer och sker. Vi får jobba vidare med det men det är oxå mycket bearbetning kvar som ligger djupt djup rotat i själen. Bara att kämpa på eller hur?! 😉

På Emelie’s dagis har dom fått måla en varsin liten kruka och sen planterat en solros i den. Nu har den växt så mycket att hon fick ta hem den för den behöver planteras om. Så kul och hon va så stolt över sin blomma som växt sig så lång 🙂

20130520-203251.jpg

Nu ska jag bara slappa i soffan. Härligt 🙂

Kram!!

2 thoughts on “Drömmar

  1. Men vad bra kusinen, drömmar är till för att göras till verklighet, so go for it! Ungefär så hamnade jag i Mexiko, gäller att utmana sig själv och de där dumma underliggande rädslorna! Och tack för bra tips! Skulle jag någon gång återvända till Karlstad skulle jag drömma om att jobba på HelhetsCentrat, verkar vara ett intressant ställe! 😉

Kommentera

