Skridskokalas

Idag har Leo varit på kalas i Mariebergsskogen. Dom åkte skridskor och grillade korv. Jättemysigt och ett roligt, annorlunda kalas 🙂

20130217-193521.jpg

Den här helgen har gått lite i rensandets tecken. Mitt pysselrum/förrådet som jag hade gjort i ordning så fint för ett tag sen har återigen grott igen. Det blir så lätt att man bara ställer in saker där lite huller om buller. Saker som man inte riktigt vet vart man ska ha eller om det ska säljas, sparas, ges bort. Måste skaffa nåt bra system och framförallt måste det finnas mer plats att förvara på. Så jag började rensa. Det är så mycket onödigt krafs som man inte behöver spara på. Sen fick jag tag på en massa sortimentlådor som en underbart snäll dam skänkte till mig. Så nu har jag börjat sortera alla mina smyckesdelar/pärlor som bara legat huller om buller. Det blir så mycket roligare att sätta sig och skapa om det är ordning. Såhär kul ser det ut på köksbordet nu:

20130217-194058.jpg

Har ett litet pysselprojekt på gång oxå. Det innefattar virkade dukar som jag fick samtidigt som lådorna. Jag återkommer med resultat när det är påbörjat och klart 😉

20130217-194231.jpg

Längtar efter att virka, det har inte blivit så mycket på sistone. Har varit så trött på kvällarna så man orkar inte plocka upp och börja. Men det hinns nog. Har lite beställningar som jag vill få klart bara.. Hmm.

Hoppas ni haft en bra helg!!
Kram

Kommentera

