Måste prova..

Jag hörde att Karins blogg som jag läser inte funkade att uppdatera med wordpress-appen efter att hon uppdaterat den så jag va tvungen att prova om det gick för mig. Kan ni läsa detta antar ja att det funkar 😉

Jag har kommit in i nån trött-period. Känns som ja skulle kunna sova en hel dag. Morgon-ångest är inte heller kul. Så jobbigt när det känns sådär. Hoppas det vänder snart!

Jag laddar för städning idag. Det behöver plockas, dammsugas och plockas med en massa tvätt.

Kevin har hunnit fylla hela 10 år sen sist jag bloggade. Ja kan verkligen inte förstå
att min lilla Kevin blivit så stor. Kommer så väl ihåg när vi satt i vår första lägenhet på kronoparken och Kevin va nyfödd. Allt va så nytt och vi satt och pratade om hur det skulle bli när han blev ”såhär stor” och måttade lite med handen. Det va så overkligt då. Nu är vi här, nu är han ”såhär stor” och nu har vår lilla familj utökats med två till underbara barn och vi har blivit en stor familj 🙂

Snart fyller lillskruttan två år oxå. I helgen blir det gemensamt kalas för Kevin och Emelie. Vi har så många födelsedagar i februari så det blir enklast så.

Mitt i tröttheten är jag sugen på att rensa och få lite bättre ordning här hemma. Jag tycker om ordning. Att varje sak har sin plats men det är mer rörigt än ordning här just nu. Stressande.

Mitt sällskap idag:

20130206-081041.jpg
Hon målar för fullt 🙂

En kopp kaffe till och sen ska ja sätta igång med dagens bestyr.. Hoppas ja 😉

Kram!!

Kommentera

