Mormorsrutor

Idag känner ja mig överkörd och det skulle va riktigt underbart att få krypa ner i sängen under ett varmt täcke. Men men, det får vänta tills ikväll. Hoppas det inte är nån sjukdom på gång bara. Får väl hoppas att en kopp kaffe eller två gör lite underverk 😉

Igår tog jag med mig killarna till skridskobanan vid skolan så dom fick åka lite. Emelie fick vara hemma och mysa med pappa.

20130123-071925.jpg
Jag har alltid velat kunna virka mormorsrutor, dom är ju så fina och charmiga. Man kan variera färger och mönster i det oändliga. Så igår kväll tog jag mod till mig och gjorde ett försök. Det gick riktigt bra och va inte alls så svårt som ja befarat. Skojigt 🙂 blev riktigt nöjd med min lilla ruta.

20130123-072223.jpg

Häromdagen blev det en tårta till oxå.

20130123-072322.jpg

Kram!!

Kommentera

