Hur många våfflor?

Ja, hur många våfflor kan man trycka i sig när man är 7 år?! Min kan få ner 6 stycken. Hmm.. Jag åt två och tyckte det räckte för en lätt och sen lunch 😉

20130120-133322.jpg

Idag är Emelie piggare. Tempen har legat under 38. Hoppas på att den inte stiger. Hon sover på soffan just nu.

Jag har hunnit bli klar med två virkprojekt nu när jag i princip bott i soffan med mammig skrutt. Igår började jag och avslutade en liten filur som Kevin beställt.

20130120-133030.jpg
Idag avslutade jag en lykta som jag påbörjat för ett par dagar sen. Den blev lite freestyle-virkad efter eget påhitt. Började gå efter mönstret och gjorde sen lite som ja ville och tyckte blev fint. Inte så stor skillnad men lite 🙂

20130120-133225.jpg

Hoppas ni har en fin söndag!!
Kram!!

Kommentera

