Nytt år!

Nu var det allt bra längesen jag skrev här. Har inte haft nån skrivlust alls faktiskt. Men nu så 🙂

Julen har varit bra, god mat, fint sällskap och fina julklappar. Så härligt att se barnens nöjda miner.

Nyår firade vi här hemma. Jag gjorde potatisgratäng, marinerad fläskytterfile och lite grönt. Efterrätten blev äppelpaj med vaniljsås, lite lussebulllar och kaffe till kaffenörden (mig själv). Lite cider och annat gott snacks.

20130102-194423.jpg

Igår va vi till Madeleine och pojkarna, eller grabbarna. Dom börjar ju bli så stora våra killar 😉

Idag tog jag med mig barnen till biblioteket. Det blir lätt väldigt många böcker med sig hem, men det är kul 🙂 jag hittade några virkböcker med
massa roliga mönster som jag ska frossa i tänkte ja. Syhörnan står still just nu. Inte kul när symaskinen bara krånglar. Då tappar man lusten. Men ja fick presentkort på Ohlsons tyger så jag ska att köpa lite fint tyg och se vad det kan bli för kul utav det.

20130103-193002.jpg
Virka virka liten kaka…

Ikväll är Kevin med farmor och faster på hockey. Han jublade när Madde ringde och frågade om han ville med 🙂

Ha en fin kväll!!
Kram

Kommentera

