Min stalker

Jag har en stalker, som har följt mig hela mitt liv, eller iaf så länge jag kan minnas. Det är inte en person utan en känsla. Känslan av att man är värdelös och inte duger som man är. Det är en jäkligt irriterande stalker som inte borde få finnas. Den biter sig fast stenhårt och det är jättesvårt att bryta sig loss när den väl fått tag om en. Den dyker upp lite då och då. Den är här nu och jag gillar det inte… Kan ingen bara utrota känslan. Ingen borde behöva känna såhär. Men det brukar vara väldigt bra att erkänna känslan, både för sig själv och andra. Så nu delar jag den med er och hoppas att den försvinner fortare 😉

Det har varit en bra helg annars. Igår hade vi barnens kusiner hos oss hela dagen. Vi bakade pepparkakor. Gott 🙂

20121202-192642.jpg

Idag tände vi första adventsljuset och alla gardiner och ljusstakar/stjärnor är uppe.Julkänslan börjar äntligen infinna sig 🙂 det är riktigt mysigt med jul när den väl är här.

Nu ska ja bara sätta mig i soffan med min virkning och försöka komma i säng i tid. Behöver lite extra sömn känner ja. Har blivit alldeles för sena kvällar för att vara anpassad till Emelies väckarklocka (som ringer strax före kl 6) 😉

Kram!! ❤

One thought on “Min stalker

Kommentera

