Fyndigt

Tog mig en tur in på Östpendeln och Solareturen idag efter att jag skjutsat Patric till jobbet. Älskar att fynda och det är ju faktiskt mycket bättre att köpa begagnat än nytt hela tiden, speciellt när det finns så mycket i fint skick för en billig peng. Hittade en söt liten bricka, tre muggar, ett påslakanset till Emelie och en filt som jag tänker ha till mina syprojekt. Allt detta för endast 38 kr. Mycket fyndigt 😉

20121128-200400.jpg

När jag var inne på Solareturen fick ja ett samtal från skolan att Leo var hängig så jag åkte och hämtade honom. Han hade feber och ont i huvudet så det va bara att åka hem och stoppa om honom.

När Kevin kom hem berättade han att han hade fått ett slag på armen och hade ont. Tänkte inte så mycket mer på det än att det nog går över snart. Men sen började han klaga på att handen och fingrarna domnade bort och det gjorde ont att använda armen så vi fick ta en tur in till Gripen. Det va blått och svullet men inte brutet. Antagligen bara en nerv som fått en rejäl smäll så vi fick åka hem igen som tur va. Bättre en extra koll än ingen alls när det gäller barnen.

Nu försöker ja få Emelie att sova. Tänk va mycket hon har att göra och prata om när hon ska nattas 😉 vi har börjat läsa godnatt-saga och det är så mysigt! Just nu är det bara Nicke Nyfiken som gäller så den kan jag snart utantill 😀

Ta hand om er!
Kram!!

One thought on “Fyndigt

Kommentera

