Det övernaturliga

Gokväll kära ni!
Hoppas ni haft en bra dag 🙂
Min dag började sådär. Emelie valde att vakna kl 5.30, lite väl tidigt för min smak men men.. Sen hade ja även en blåsa på insidan av underläppen som gjorde superont. Den har lagt sig lite nu som tur är så den gör inte lika ont längre.

Efter att jag lämnat Emelie på dagis så åkte jag hem till Madeleine och blev bjuden på både kaffe och lunch. Mycket gott! och humöret steg definitivt av lite trevligt sällskap

20121122-194020.jpg

Blev en hel del prat om det övernaturliga vilket jag tycker är väldigt spännande och fascinerande. Tyvärr har jag aldrig varit med om nåt. Det har däremot Madeleine och hon berättade en massa intressanta saker.
Kanske kan man själv få vara med om nåt nån gång. Vore himla kul om än lite läskigt 😉

Kram!

One thought on “Det övernaturliga

Kommentera

