Renoveringsprojekt

Idag har vi satt upp rullgardiner i Emelies rum så det blir mörkt när hon ska sova där så småningom. Hon har börjat sova lite där på en madrass på dagen och det går bra. Pappa kom in med en växasäng som vi köpte till Kevin när han va liten. Tyvärr blev den knappt använd för Kevin trivdes inte i den. Så nu ska den målas vit tänkte ja så den blir fräsch och fin 😀 Emelie har provlegat i den och hon tyckte den va mycket mysig.

20121023-191209.jpg

Gjort lite nya örhängen idag oxå. Fick så fina pärlor och smyckesdelar av kusin Karolina. Tack 🙂

20121023-191344.jpg

20121023-191356.jpg
Jag har gjort en egen ”sida” till bilderna för smycken jag gjort. Den ligger på menyn här längst upp ”Mina smycken” heter den. Tänkte lägga in lite av det jag gör där 🙂 här kommer en länk:
~Mina smycken~

Kram!! ❤

Kommentera

