Ny favorit

Då va målaren klar och det blev så fint!! Nu ska vi bara ställa in alla grejer igen och äntligen kan vi sätta upp tavlor 🙂 här kommer en liten försmak. Lägger upp en helhetsbild när vi är klara med allt 🙂

20121019-101819.jpg

Det råkade slinka ner en ny kopp i kassen på Maxi igår. Skulle bara köpa sulor åt barnen ju 😉 nu smakar kaffet ännu lite godare.. Eller?! 😉 det håller iaf värmen och det behövs, för oftast virrar jag runt här hemma så mycket att kaffet hinner bli kallt.

20121019-102044.jpg
och den är lika fin och god att dricka ur med som utan lock. Ny favorit med andra ord.

Nu ska jag ringa om mitt trasiga Ica kort som jag haft i flera år tror jag och därmed kan älsklingen få tillbax sitt kort som jag snott bara för att jag är så seg på att ringa, kan jag skylla på min sociala fobi här tro?! 😉

Ha en fin fredag!
Kram ❤

2 thoughts on “Ny favorit

Kommentera

