Lång startsträcka

Igår kväll blev jag bjuden på mat av min mamma och syster. Jag fick det i present när jag fyllde 30 och egentligen va det meningen att vi skulle suttit på nån uteservering under sommaren. Men det blev aldrig av så vi tog det nu istället. Vi hamnade på Alfie med god mat och mycket trevliga samtal. Vi borde göra sånt lite oftare. Tack fina mor och syster ❤

20121016-191648.jpg

Imorse började jag äntligen på Emelies bildcollage till dagis. Jag har haft sen mars på mig men inte fått tummen ur.. Verkligen Jennie i ett nötskal. Snacka om att ha lång startsträcka 😉 en liten defekt bland många som jag (tyvärr) har.

20121016-191834.jpg

En början iaf..

Ska bara välja ut några kort som ska framkallas. Det är ett minus med digitalkamera. Allt hamnar i datorn bara.

Mitt i pysslet får jag en frågan om jag vill komma på kaffe hos Madeleine och det tackar man inte nej till. Så jag och Emelie for till Kil. Blev bjudna på fika och lunch. Man blir verkligen på bra humör efter att ha fått umgås med henne. Det är väl så det ska vara med riktigt fina vänner 🙂

Kram!

2 thoughts on “Lång startsträcka

Kommentera

