Tidsfördriv

Att natta Emelie kan ta sin lilla tid. Hon ska prata, snurra runt, ställa sig upp, prata om och med apan. Ja hon gör i princip allt för att krångla. Så det är rätt gött att ha telefonen med sig upp så man kan fördriva tiden lite 😉

Idag har jag och Patric haft lite egentid på stan medan killarna va i skolan och Emelie dagis. Skönt att få va lite själv med min älskling ❤ jag köpte lite garn på Panduro för imorse när jag lämnade Emelie på dagis så va det en mamma som tyckte Emelies mössa va så fin och hon ville gärna beställa en mössa och ett par vantar till sin son. Kul 🙂 har aldrig gjort vantar men det blir nog bra förhoppningsvis 😉

20121011-193757.jpg
Detta va mössan jag började på och avslutade igår.

Uhh va det krånglas idag.. Apan ska va i sängen, apan ska inte va i sängen, det ska kramas och pussas… Man blir lite trött.

Imorgon är Emelie ledig och vi ska få besök av kära Madeleine. Det ser vi fram emot 🙂 Lite kaffe, lunch och prat.

Kram!!

One thought on “Tidsfördriv

Kommentera

