Gammalt blir nytt

Jag är verkligen på G känner ja. Rensat massor i pojkarnas rum, omorganiserat i några garderober och rensat/städat i inneförrådet. Idag har jag städat klart i pojkarnas och Emelies rum. Bytte gardiner hos Kevin och Leo. Så nu har dom det så fint 🙂
Ska försöka få lite sålt på Väses prylbytardag här framöver.
Sen ska jag få hem växasängen som vi köpte när Kevin va liten. Den har stått ute hos pappa sen dess och jag tänkte att Emelie kanske vill sova i den så småningom. Ska måla den vit tänkte ja 🙂

Gjorde om en väska som jag inte använder längre. Kanske Emelie vill ha den att leka med 🙂

20121007-150311.jpg

Gräddtårtans dag idag har jag fått höra från min älskling så idag ska ja göra en tårta 😉 måste börja tänka på kvällens mat oxå. Får bli kycklinglasagne.

Kram!! ❤

Kommentera

