Födelsedag

Det blev paket och tårta på sängen idag för Patric fyller år. Det slank även ner lite vanlig frukost oxå 😉 sen bar det iväg mot skola, dagis, jobb och kurs/studier.

20120905-191628.jpg

Ikväll myste vi lite extra med god mat. Gjorde en fläskfilé och kantarellgryta med ris och sallad till. Grytan blev så underbart god alltså. Ni måste prova den. Sök på ”krämig fläskfilé och kantarellgryta” på kokaihop.se så ska ni nog hitta den 🙂

20120905-191653.jpg

Jag känner mig lite stressad över studierna. Igår började engelskan på distans och det är en hel del att göra. Känner mig väldigt ringrostig och matten är sjukt svår för mig. Funderar på om jag måste strunta i praktiken för att ägna all tid jag bara kan åt att plugga plugga plugga. Det är så synd bara för jag trivs så bra där och det är kul att få göra nåt annat samt att det är en bra erfarenhet och referens. Vad göra, vad göra 😦

Igår kväll när jag va på uppstarten av engelskan så passade mamma barnen. Hon fick även äran att natta Emelie. Det gick hur bra som helst. Kul!! 🙂 Leo va med farmor och faster på klassfotbollen. Dom vann med 7-1 🙂

Ha en fin kväll!!
Kram ❤

Kommentera

