Varma mackor

Började komvux idag. Kändes riktigt nervöst och pirrigt när man satt utanför klassrummet och väntade 😉 det va ju ett tag sen man satt i skolbänken. Kändes helt ok och jag hoppas läraren kommer vara bra på att lära ut. Verkade va fler än jag som hade mycket svårt med matte så det känns ju bra, att man inte är själv lixom 🙂

Gjorde varma mackor med kantarellstuvning till kvällsmat idag. Blev mycket gott. Ska göra en god kantarellpaj som jag fick smaka av en tjej på kursen förra veckan.

20120820-192335.jpg

Imorgon och på onsdag ska jag få vara med några läkarsekreterare på respektive avdelningar. Ser fram emot det riktigt mycket. Jag hoppas verkligen att det kommer kännas som jag är på rätt väg även efter dessa två dagar.

Ska kombinera komvux studierna med praktik på Hyresgästföreningen också. Kul att få lite erfarenhet. Får väl se vad dom sätter mig på för jobb 😉 jag vet ju på ett ungefär.

Patric försöker få Emelie att somna i sitt rum men det går sådär. Eftersom det inte är dom vanliga rutinerna i vårt sovrum så blir det väl lite knas för henne. Får väl se om det går eller om vi får flytta tillbax sängen 😉

Kram!! ❤

One thought on “Varma mackor

Kommentera

