Bättre har man mått…

Mitt 40 minuter långa tandläkarbesök igår slutade i 5 timmar. Skulle ju bara in och dra ut en tand som krånglat för mig länge länge. Va väldigt nervös innan och är jätterädd för smärta. Efter två timmar och tre olika tandläkare fick dom äntligen ut tre rötter som man ska ha i överkäken. Men med min tur så upptäckte dom ju såklart att jag hade en fjärde oxå. Och denna satt ju såklart ända upp i bihålan. Så en akut tid till käkkirurgen fick det bli. Tre timmar och ett tiotal stygn senare va ja äntligen klar. Har ont ont ont och proppar i mig Ipren och panodil så ofta jag får. Lever på yoghurt och kan knappt prata. Fy va trist det känns. Huvudvärk på det oxå. Jippi!! 😉 Men jag hade iaf tur att Patric va ledig igår och kunde ta hand om barnen samt att han slutade 15 både idag och imorgon. Mycket tacksam.

20120802-204326.jpg

Lite smått svullen är ja. Men nu hoppas ja att det blir bättre så man kan äta mat snart. Leo fyller ju år på lördag.

Nu ska ja fortsätta smutta på min yoghurt och kika på tvn.

Kram!!

3 thoughts on “Bättre har man mått…

Kommentera

