IQ badboll

Ibland är man ju bara alldeles förvirrad. Jag har letat och letat och undrat vart jag gjort av ett kakfat som jag fyndat på typ solareturen. Min farmor har ett likadant så det är nostalgi på hög nivå. Kommer ihåg det sen jag va liten.
Idag upptäckte jag vart det hållit hus. Det roligaste är att jag är där varje dag men ändå inte kommit på att det står där. Jag låter bilden tala för sig själv…

Så va det med det 😉

Försökt traggla matte idag men det går trögt. Jag önskar så att jag fått slippa detta eller att jag inte varit så dum på gymnasiet och struntat i det. Lätt att va efterklok.
Ska försöka sätta mig med Patric så han får hjälpa mig. Han är duktig 🙂 ❤

Kram och ha en fin kväll!!

One thought on “IQ badboll

Kommentera

