Kärt återseende

Efter en natt med mycket lite sömn känner jag mig helt slut nu när jag landat i soffan. Emelie sover och killarna spelar. Patric jobbar till 21.30. Skönt att bara sitta.

Fick besök av min kusin Karolina här på kvällen. Hon har inte varit hemma i Sverige på 2 1/2 år så det va riktigt kul att se henne. Hon hade med sig en massa fina smycken från Mexico som hennes kille gjort. Jag köpte två fina halsband och så hade hon en söt groda med sig som fick flytta in hos oss 😉

20120727-210827.jpg

Halsbanden va lite för långa så hon skulle korta av dom lite. Så bilder på dom kommer sen 🙂

I morgon blir det bad om solen håller sig framme 🙂

Ha en fin fredagskväll!!
Kram ❤

Kommentera

