När man väl hittat rätt

Igår var jag till Diabetes- och endokrincentrum för ett litet studiebesök. Tyvärr blev det mindre än det skulle varit då en blev sjuk så hon hade inte tid att visa mig runt. Så typiskt när man väl får napp. Men vi satt väl iaf och pratade en stund. Jag är fortfarande positivt inställd på utbildningen och tycker det verkar intressant. Så nu då när man väl kommit fram till vad man vill, vad gör man då?! Börjar på utbildningen kanske. Nej man får vänta ett helt långt år innan man får sätta igång. Om man nu ens kommer in vill säga. Så typiskt ju.. Kunde dom inte ha en kursstart till våren oxå.
Vill jag nåt så vill jag det nu, helst igår men inte sen. En liten defekt hos mig 😉

Blev yoghurt med jordgubbar i till mellanmål idag. Så gott!

20120711-211602.jpg

Kikade in en sväng på Solareturen på vägen hem. Hittade ett barnalfapet 🙂

20120711-211654.jpg
Kevin blev överlycklig.
Så nu kan vi spela och Leo som inte riktigt kommit igång med läsandet ordentligt kan oxå va med för det fanns två varianter. En för dom som kan läsa och en för dom som inte kan.

Kram!! ❤

One thought on “När man väl hittat rätt

Kommentera

