Lite ordning

Ikväll har killarna varit på skol-disco. Medan dom va inne och roade sig utforskade jag och Emelie skolgården. Hon somnade gott så fort vi kom hem.

Mötte upp Madeleine på bergvik i förmiddags. Hon skulle veckohandla så då passade vi på att ses över en god kopp kaffe. Tyvärr va Emelie trött och lite grinig.
Passade på att köpa en kalender till mig själv. Jag har en stor på väggen i köket där ja skriver upp allt som händer under veckan. Men ja känner att jag nog behöver ha en med mig oxå. Jag tycker om att ha koll.

20120608-205507.jpg

Landade gott i soffan när Emelie va nattad och jag tror inte jag tar mig härifrån förens det är dags att sova 😉

kram!!

Kommentera

