Sveriges nationaldag

Ligger i sängen och väntar på att Emelie ska somna ordentligt. Sen blir det till att sova för mig med. Tredje dagen nu som hon har feber. Det tar på krafterna för både henne och mig. Blir inte mycket sömn.

Idag firar vi Sverige och barnen hade gärna velat åka ner till stan men det gick ju tyvärr inte med Emelie. Så istället bakade vi gula och blå cup cakes och myste hemma 🙂

20120606-221556.jpg

Passade på att få ut lite kreativitet medan Emelie sov och killarna lekte hos kusinerna. Ibland får ja idéer och då vill ja gärna göra det på en gång 😉 denna gång blev det ett halsband.

20120606-221726.jpg

Det kanske märks att jag hittat ett bildprogram eller en app. InstaFrame heter den. Kul att greja med bilderna man tar 😉

Ikväll gjorde vi egna hamburgare. Blir så mycket godare och hamburgerpressen jag fick av Patric är suverän.

20120606-221921.jpg

Det va nog allt för denna gång. Nu sover skruttan för stunden så jag ska oxå försöka få lite sömn. Imorgon är det ju skola fast det känns som helg. Antagligen för att barnen varit lediga idag. Tyvärr så missar ja kursen imorgon eftersom lilla E är sjuk. Det va längesen jag såg fram emot att gå iväg på saker. Känns riktigt kul. Får väl hoppas att ja kommer iväg på fredag 😉

God natt & Kram!!

Kommentera

