Äntligen!!

Denna vecka har jag kommit efter med städningen sjukt mycket. Är inte van att vara borta på dagarna. Jag har ju kunnat städa på fm när killarna varit i skolan och Emelie på dagis (iaf den sista tiden) men nu kommer man hem på em och hinner inte allt som ska göras.
Jag blir väldigt stressad av stök och när golven blir lortiga. Så idag fick ja äntligen tid att ta en storstädning. Såå skönt 🙂 renbäddat två sängar av fyra oxå. Får ta grabbarnas imorgon.

Emelies favorit sysselsättning just nu är att klättra. Hon ska upp på allting. Just nu tar hon sig upp i soffan, i fåtöljen och upp på toalettlocket. Helst ska hon stå upp oxå på allt så det blir extra farligt. Så man får hålla lite extra koll på henne. Men stolt är hon iaf, lilla skruttan.

20120602-220916.jpg
se vad ja kan!!

Har gjort första veckan på kursen nu och det har varit jätte kul. Så skönt att gå iväg till nåt man tycker är kul. Så underbara människor där som man verkligen kan vara sig själv med. Nästan alla test jag gör resulterar i att jag får tips om att bli Läkarsekreterare. Jag har ju varit inne på det innan men känner mig osäker på om det verkligen passar mig, om ja skulle klara det. Sen ska man göra en utbildning på typ 2 år samt läsa upp ämnen på KOMVUX först. Känns tufft för mig som inte alls är nån pluggmänniska. Vad tror ni?!
Jag får spåna vidare.

Patric köpte med Juliskum idag. Smakade väl helt okej.

20120602-221850.jpg
sommar skum

Nu längtar jag efter värmen. Vill inte ha regn och rusk. Igår när Leo vaknade och kom ner så utbrast han ”idag är det sommar!” (1 juni). Ja men vart sjutton tog värmen vägen?!

kram!! ❤

One thought on “Äntligen!!

  1. Vilken lite klätterapa ni fått;) En kreativ liten dam.
    Ja visst är det skönast när det är städat hemma, Tycker jag med.

    Självklart vännen så fixar du att plugga till läkarsekreterare! Jag tror på dig, gör du??
    Varm Kram

Kommentera

