30 sträcket

Ja då har man klivit över till 30 träsket som min fina vän Madeleine kallade det. Men hon har lovat mig att det är bra på denna sida med så jag känner mig lugn och trygg 😉

Firade den stora dagen lite lugnt och försiktigt i lördags med den närmaste familjen/släkten. Fick Jättefina presenter som jag ska njuta av.

20120514-145731.jpg
30 års presenter

På söndagen då jag fyllde på riktigt bjöds jag på sovmorgon, paket (äppelsvarv och en hamburgerpress) på sängen och sen va det bara att gå ner o sätta sig vid frukostbordet där barnen gjort kaffe och smörgås 🙂

20120514-171029.jpg
Fin frukost

Idag passade jag och Patric på att åka ner till stan och äta lunch när barnen va på skolan och dagis. Mycket gott och trevligt. Inte ofta vi är ute och äter öht och speciellt inte själva.

20120514-192025.jpg
God mat på ”Mat & Muffins”

Sen åkte vi till skolan för Utvecklingssamtal med Leo. Han sköter sig fint vår lillkille 😉

Har varit på klassfotboll nu ikväll. Leo spelade. 12-0 vann dom med.

Nu har Emelie precis somnat och det ska bli skönt att ta kväll i soffan.

kram!! ❤

Kommentera

