Laddar

Just nu sitter jag och laddar inför lite städ och ev bullbak. Jag har nu på morgonen varit med Leo till skolsköterskan för vanlig rutinkoll. Han blev godkänd 😉 sen hade vi lite mer samtal om oroliga barn och hur man hanterar det på bästa sätt. Ett bra samtal. Sen åkte jag vidare till dagis och lämnade Emelie och nu har jag landat hemma.

20120509-095543.jpg
laddar med kaffe från min nyaste kopp till samlingen. Fått den från poängshoppen på Claratappen

Igår hade jag och Emelie en superfin dag hos min fina vän Madeleine. Fick kaffe när vi kom dit och sen tog vi en härlig promenad på dryga timmen. Riktigt skönt. Emelie somnade gott i vagnen. Fick jätte god lunch när vi kom tillbaka. Såna besök gör en på glatt humör som räcker hela dagen 🙂
Avslutade dagen med klassfotboll för Kevin. Slutade oavgjort.

20120509-093425.jpg
smarrigt

Nej nu är det väl dags att ta tag i dagen. Ha det gott!!
kram!

Kommentera

