Post-lycka

Idag roade jag mig med att storstäda hela huset medan barnen var på dagis och skola. Så skönt att få städa riktigt ordentligt i lugn och ro. Annars brukar det bli lite snabb städ, så mycket man hinner tills Emelie tröttnar och vill ha uppmärksamhet 😉

Min belöning kom med posten sen när jag hämtat hem alla barn. Beställde smyckesdelar från Pagoni i förrgår. Hade fått presentkort från syster i julklapp, så ja passade på att utnyttja lite av det. Min favorit webshop när det kommer till pärlor o sånt. Alltid snabb frakt, fraktfritt och så får man en liten present med 🙂

20120328-195735.jpg

Nu är det kvällen. Ska bli skönt att få mysa ner i soffan. Ha en fin kväll!!

kram!! ❤

One thought on “Post-lycka

Kommentera

