Laddar för fullt!!

Sitter med en kopp kaffe och laddar för en städ dag eller städ förmiddag 😉 det ser hemskt ut här hemma och nu har jag hela huset för mig själv så då får man passa på. Det är jätte svårt att hinna med allt här hemma just nu då Emelie är som ett litet plåster på mig. Vill helst sitta i knät o bli buren dagarna i ända. Sen vill man ju gärna hinna vara ute i det härliga vårvädret 🙂

20120328-093953.jpg
Laddar…

Idag var det en jobbig lämning på dagis. Emelie klängde sig fast i mig och ville inte alls komma till fröken. Lilla gumman. Så jobbigt att lämna henne när hon blir så ledsen. Jag hoppas hon inser snart att det är kul på dagis. Dom hade iaf fått med ett leende på bild så det va ju kul att få se att hon inte är gnällig hela dagen 😉

Nej dags att sätta fart!!

kram på er!!

2 thoughts on “Laddar för fullt!!

Kommentera

