Febrigt

Jag är fast i soffan. På mig har jag en varm och febrig Emelie som sover. Hon sov i vagnen förut men vaknade och ville upp men somnade om igen i famnen. Fick hämta henne från dagis igår då hon fått feber. Hon är snorig och lite hostig. Hoppas hon snart piggnar till 🙂

20120317-152535.jpg
Mys med mamma

Bry er inte om att jag ser lite sur ut, jag skyller helt och hållet på sömnbristen 😉

Kevin och Leo är hos sina kusiner o leker. Så man blir alldeles dåsig av lugnet här hemma just nu.

Kevin var på kalas igår kväll. Det blev pizza film och fredags snacks 🙂 tänk att han är så stor nu att kalasen slutar 20.30 istället för typ 16. Hihi. Om det nu ens heter kalas längre… 😉

Ha en fin helg!!
kram!! ❤

One thought on “Febrigt

Kommentera

