Väntan….

Jag sitter i personalrummet på dagis och har lämnat ifrån mig Emelie. Hon blev så ledsen så ledsen. Fick en liten uppdatering nu och hon har lugnat sig. Knorrar mest och gnäller i nuläget. Dom gick ut och det tycker hon ju jättemycket om så ja hoppas hon känner sig nöjd. Jag får väl sitta här ett tag o läsa skvaller 😉

20120312-101741.jpg

Fast det är tredje gången jag gör detta med inskolning så är det sjukt jobbigt. Man känner sig som världens elakaste mamma som överger sitt barn. Men det är ju för hennes bästa och när hon väl kommer på att ja faktiskt inte försvinner för evigt utan kommer tillbaka så kommer det bli bra. Mitt lilla lilla hjärta. Vill helst bara springa o ge henne en stor kram!!! 🙂

Åter till tidningarna…

Hoppas ni får en fin dag i den underbara solen.
kram!! ❤

2 thoughts on “Väntan….

    • Jodå det gick bra. Hon lugnade ner sig, knorrade lite o så ett tag men va med ute och va nöjd. Åt med god aptit sen. Imorgon ska hon äta där själv 😉 ska ta två sprutor innan dagis imorgon så ja hoppas det inte förstör dagen nu när vi kommit så långt.

Kommentera

