Gårdagens inlägg

Kommer idag istället. Orkade inte skriva igår.
Jag och Kevin åkte till badhuset på fm för o simträna lite inför simskolan som drar igång i skolan denna vecka. Han kände sig lite osäker, speciellt då han missade förra årets simning (mitt i skolbytet). Va riktigt kul att bada o få lite egentid med stora grabben 🙂

Annars va det en lugn dag. Mina hjälpredor hjälpte till med disk och kattlåda.

20120130-094656.jpg
Leo diskar

20120130-094724.jpg
Kevin rensar kattlådan

Det roliga var att Kevin valde kattlådan framför disken. Ja vet inte om jag hade resonerat på samma sätt 😉

Kvällen avslutade jag o älsklingen med att göra äppelkaka o började kika på en ny serie, ”Alcatraz”. Tydligen lite ”Lost/PrisonBreak” inspirerad.
Barnen får resten av äppelkakan i em efter skolan 🙂

20120130-095041.jpg

Idag står städning o tvättning på schemat. Sådär lagom kul start på veckan.

kram!!

One thought on “Gårdagens inlägg

Kommentera

