Grabbmys & kladdmaja

Tre skoldagar gjorda o det går fort att komma in i rutinerna igen. Nu landar vi med lite helg o en massa mys!!

Emelie har börjat äta lite själv. Jag har bävat lite för detta då jag tycker det är så jobbigt med kladd överallt. Men nångång måste dom ju lära sig 😉 det går hyffsat bra ändå tycker ja. Jag har utrustat henne med både haklapps tröja (heter säkert nåt annat) o en vanlig haklapp. Hihi

20120113-195150.jpg
stor flicka

Hon har även lyckats trilla. Stupade rakt ner på ansiktet. Blödde från läppen o det blev en fläskläpp på flickungen. Nån gång ska va den första där med tyvärr.

Nu ska jag mysa med mina fina grabbar. Titta på the voice o äta lite gott.

20120113-195511.jpg

Ha en fin kväll!!
kram!

4 thoughts on “Grabbmys & kladdmaja

  1. Vad duktig hon är som börjat äta själv! =) Men ja, kladdigt blir det ju =)
    Och stackars liten som fick en fläskläpp =(

    Hoppas ni haft en fin helg! Kram!

Kommentera

