Snö på det nya året

Ja så kom det äntligen snö! Barnen blev överlyckliga såklart. Så dom har varit ute o lekt. Kommit in när dom behövt äta o torka upp lite kläder 😛
Emelie var ute i snön o gick lite oxå. Tyckte det va jättekul att gå ute 🙂
Synd att det antagligen inte kommer ligga kvar.

20120101-175031.jpg
lyckliga barn

20120101-175158.jpg
Emelie har myst i sin onepice som hon fick av moster i julklapp 🙂

Nyårsafton va trevlig. Svärmor, Patrics bror o syster med familjer va här. Vi åt tacos o myste. Tittade på fina fyrverkerier o alla barn höll sig vakna, utom dom två minsta, Wilhelm o Emelie. Fick mig lite gymnastik på natten då ja skulle skjutsa hem svärmor. Bilen hade som vanligt fryst igen så det va bara till att klättra in genom bagageluckan. Tur att man är smidig 😉

kram!!

2 thoughts on “Snö på det nya året

  1. Ja jag hade oxå två lyckliga grabbar här i går. Synd att det inte fick ligga kvar..
    va fin hon är Emelie i sin nya onepice 🙂

    Ja det är tur att du är så smidig 🙂

    Kram

  2. Hejsan! Otroligt fina barn!
    Jag läste att du i ett forum undrade hur man sålde smycken i bloggen? Jag undrar ifall du skulle vilja sponsra mig med smycken som jag kan lotta ut på min blogg och självklart skriva lite om dig och länka såklart! Vore tacksam för svar på min mail!

Kommentera

