Tålamod…

Idag blev det ett spontanbesök hos Mamma & Jonny. Fick god mat och fika. Mys!!

Jag önskar jag hade mer tålamod till att lära mig saker fullt ut. Skulle gärna vilja kunna sticka. Kan grunderna för räta o hyffsat för aviga men mer än så är det inte. Försöker lära mig men så fort det går lite emot så ger ja upp tyvärr, så är det med allt 😦

20111023-202334.jpg

Så jag får väl sitta här o sticka långa halsdukar resten av mitt liv 😉

Det har varit en fin helg med min älskade familj. Imorgon är det åter vardag igen.

kram!!

One thought on “Tålamod…

Kommentera

