Juice med lite syrlighet

Igår va vi hemma och inne hela dagen då Leo mådde dåligt. Jag passade på att prova ett nytt recept på tekakor och hälsochokladbollar. Båda blev goda enligt mig. Barnen tyckte att båda funkade ok 😉 det va iaf inte blä! *jippi*

20140728-114139.jpg

20140728-114223.jpg
Receptet på tekakor hittar ni HÄR
Chokladbollarna finns recept på HÄR

Jag bytte däremot ut pekannötterna mot solroskärnor för jag hade inga sådana hemma. Man tar bara det man har hemma helt enkelt 🙂

Dagens juice blev så otroligt god så man vill bara ha mer och mer! Ni måste prova den. Jag hittade ett recept HÄR men tillade babyspenat, chiafrön, vetegräs och spirulina. Hade inga hallon hemma så det blev bara jordgubbar.

20140728-114905.jpg

20140728-115102.jpg

Det va mina tips för denna gång! Nu ska vi ta och sätta igång dagen och njuta av det härliga vädret!
Kram!! ❤☀

2 reaktioner på ”Juice med lite syrlighet

  1. åhh det lät jättegott! Jag älskar spenat i sallad och juicer. Jag envisas alltid att även välja varma mackor ute med det, men jag blir alltid lika äcklad av den varma spenaten. Begriper inte varför jag allldrig lär mig det 😉

    • Ja jag tycker oxå om spenat i sallad. Varm har jag nog inte provat, inte som jag kommer ihåg iaf 😉
      Hoppas du lär dig så småningom hehe.
      Prova juicen, lovar du kommer älska den!

Lämna en kommentar